Bij Livin kijken we naar het totaalplaatje van gezondheid en alle aspecten die daarbij horen. Sporten is hierbij zeker een essentieel onderdeel. Maar simpelweg met alleen sporten gaat je niet dichter bij je doelen brengen.

Image Alt

Poffertjes

  -  Lunch   -  Poffertjes

Poffertjes

INGREDI√čNTEN

  • 1 grote banaan
  • 1 ei
  • 2 grote EL havermout

Smaak keuze

  • Neutraal zonder toevoegingen
  • Chocolade smaak, 2 afgestreken TL cacao
  • Kaneel smaak, 2 afgestreken TL kaneel

Topping naar keuze

  • Magere yoghurt of kwark
  • Fruit

BEREIDINGSWIJZE

  1. Pak een blender
  2. Voeg banaan en het ei toe
  3. Blend samen tot een gladde mix
  4. Voeg de havermout toe en blend nog even kort (De havermout hoeft niet te fijn)
  5. Doe alles in een knijpflesje of spuitzak waardoor je mooie kleine rondjes kunt maken in de pan
  6. Let op: zet de pan niet te hoog en leg de poffertjes niet te dicht bij elkaar. Zodat je ze gemakkelijk kun draaien
Ook heel gemakkelijk een dag vooraf te maken, zo heb je super snel een overheerlijk ontbijt klaar staan!